Dec 14, 2009

Busy..Busy..Busy

aduhai..lately memang rasa malas sangat nak update blog..aku dah masuk hantu buat bisnes online plak..dok asyik update blog bisnes aku tu jer la..jemputan2 join contest pon xsempat nak jenguk..buat masa ni, xde feel lagi nak join contest..keje kat ofis xla byk sgt tp aku macam jadi xde mood jer nak nengok keje ofis ni..

Esok lusa nak p holiday..ke mana kami nak pegi tunggu dan lihat yer..akan update nanti if x lupa bawak camera pegi bersama..hehe Oh ya, sebelum lupa aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru pada kawan-kawan aku yang melangsungkan perkahwinan di musim cuti sekolah kali ini iaitu :

- Iman & suami (12/12/09) = kawan SMKAB
- Dhila & suami (12/12/09) = kawan SRKTP
- Dila & suami (13/12/09) = kawan UKM Pharmacy
- Awie & Ifah (19 & 20/12/09) = dua2 classmate aku kat SMKAB.
- TQ & suami (19/12/09) = kawan SMKAB

dengan ucapan Selamat Pengantin Baru Semoga Berbahagia Ke Akhir Hayat..Jemputan pada 12&13 Disember xdapat aku penuhi sebab husband aku keje so xdapat pegi jalan mana2..jemputan 19 & 20 ni InsyaAllah aku akan hadir sebab time tu aku balik kampung..yeayayyy!!!


No comments:

Post a Comment