Dec 23, 2009

Calling for MOOD to come..

huhu..awatla akhir2 ni aku rasa xdak mood sgt nak update blog ni..actualy, banyak ja benda aku nak story kat sini memandangkan banyak aktiviti yg aku telah buat sepanjang cuti maal hijrah lepas..tapi, rasa malas sangat nak share kat sini lagi..kena tunggu satu hari bila mood membebel & menaip aku mai baru bes nak bercerita kat sini..hehe

Aku update gak blog aku yg lain, iaitu kat Yanibest Gallery tu..so, kawan2 jenguk2 la yer..kot2 ada yg berkenan bleh la order kat saya..hehe Ok, lah aku macam xtau jer nak taip apa skrg ni..sebab mggu ni mood aku dah pegi 100% kat FB jer..smpai kat ofis pon dok ngadap FB aku tu jer la..keje xbuat2 gak..hehe tp yg mana keja urgent2 tu aku dah settel kan dah..jgn kata aku xwat keje lak yer..hehe




No comments:

Post a Comment